Jag skriver...

fredag 13 maj 2016

En vecka till Olympian Race

Det är två år sen nu som jag åkte till Grekland sist, med mystiskt ont i benet. Jag startade Olympian Race med ont och efter halva loppet kunde jag knappt stödja på benet så jag fick lov att bryta (stressfraktur i lårbenshalsen för nytillkomna läsare). 
Om en vecka åker jag tillbaka för att slutföra det jag påbörjat. Nu utan ont.

Starten går kl. 14.30 (13.30 svensk tid) nästa fredag och jag ser fram emot det. Jättemycket. Ja, hela resan. Vi är ett gäng svenskar som ska dit. Loppet är otroligt välarrangerat och trevligt. Det ska bli varmt och härligt och jag känner mig stark. Den här gången ska jag springa i mål.
En vecka till start alltså. :)

För övrigt så var vi ute i måndags kväll och paddlade, Jörgen och jag.
En helt magisk kväll där Vänern låg lugn och solen gick ner. Vattnet smälte ihop med himlen. Vansinnigt fint.
Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar