Jag skriver...

lördag 9 april 2016

Snart på Tec-banan igen



Nu har mer än en hel månad passerat sen jag sprang i Finland. Kroppen känns stark igen och jag springer på. Det tog ett tag att återhämta sig och jag hade svackor både mentalt och fysiskt under de veckor som passerat. Men det är ok. Nu är jag på banan igen och laddar för TEC nästa helg.

I maj ska jag åka till Grekland för att springa Olympian Race och som ett fint långpass inför detta kommer jag starta i nattklassen på Tec, 50 miles natt. Då får jag springa på natten som jag tycker så mycket om också. Jag kommer att se loppet som en bra träning och ska springa lugnt och njuta av gryningen, när fåglarna börjar sjunga och att få se en ny dag gry.

Jag ska även supporta en kompis under dagen, som springer 100 miles. Därimellan finner ni mig i kontrollen.
Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar