Jag skriver...

torsdag 24 september 2015

Dags för come back!

24 timmars löpning. Det är en skräckblandad förtjusning!

Jag hatar det och jag älskar det! Jag som egentligen gillar bäst att springa i skogen och på stigen har drabbats av en hatkärlek till denna typ av lopp. Jag har sagt många gånger att nu är det minsann sista gången jag springer ett 24h. Men så har det blivit ett till, ett till och sen ett till.

Nu har nyfikenheten om hur jag kommit tillbaks efter skadan och längtan att springa riktigt långt gått så långt att jag anmält mig till just ett 24h. Nämligen Espoo i slutet av februari.

Det blir tredje gången jag springer detta lopp. Första gången 2011 ville inte magen vara med mig. Det är första och enda gången hittills *peppar peppar* som magen satt stopp för ett lopp.
Andra gången 2013 gick det bättre, eller väldigt bra.

Jo visst, så nu blir det ett 24h till i alla fall. Men det är långt till februari... :)

Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar