Jag skriver...

onsdag 7 januari 2015

Ledigheten är slut

Jag har varit dålig på att skriva här. Men nu är det vanliga vardagkvällar igen så det kan bli en bättring på fronten.
Jag ska sätta mig o knåpa ihop en årssummering också. I år blir den lite annorlunda än den varit tidigare år, ett annat fokus liksom.

Så vad har hänt?

Cykling på isen och i skogen
Jag har cyklat en del, och testat att cykla på isen. Det var grymt bra fäste med dubbdäcken. Och en lite cool känsla att cykla förbi skridskoåkare. ;)
Isdubbar och cykelhjälm
Foto: Privat
Utförsåkning
Vi har varit till Branäs och åkt skidor tillsammans med barnen. Glada och så småningom väldigt trötta barn. Det var en superfin dag med solsken och vindstilla.
Backarna var lite isiga och hårda men det gick bra ändå. Det var ju ändå säsongens första åk.
Foto: Privat

Foto: Privat
Skridskor i månsken
När det var fullmåne häromdagen drog vi upp till Vilången med skridskorna och åkte lite i månskenet. Det var helt magiskt! Galet hur månen kan lysa upp så mycket.
Det går inte lika bra att fånga det på bild dock.
Fullmåne över isen
Foto: Privat
Långpass på skrillor
Det berättar jag om imorgon. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar