Jag skriver...

fredag 12 december 2014

Tunt

Ja det är lite tunt med inlägg här i bloggen. Jag vet.
Ska berätta lite om hur det är nu för tiden.

Jag kör spinning, en hel del crosstrainer och lite styrka. Men det är inget att orda om. Inga fina soluppgångar, vacker natur eller stormigt väder.
Jag har varit på julfest med jobbet, räknar ner dagarna för julledigheten och to-do-innan-julledighet-listan på jobbet krymper medan jag lever lite som vanligt.

Jo förresten! Jag cyklade mtb i onsdags. Ett riktigt tufft pass med mycket hög puls. Vi spurtade uppför alla backar vi såg typ. En geggig grusväg och med dubbdäck på, gjorde allt extra tungt och ännu bättre. En stjärnklar himmel och endorfin som rusar i kroppen. Sånt gillar jag! :)
En gammal bild från min sista tävling, Grekland i maj.
Foto: Privat



En helt OT-bild men jag tyckte det var en sån fin stubbe så jag var tvungen att föreviga den och dela med mig av till er.

Sköt om er vänner. Imorgon är det lördag och sovmorgon! Underbart!

1 kommentar:

  1. Inte sista tävlingen utan senaste ska det vara. Vi ska dit igen om 1½ år. :)
    För bra för att hoppa över

    SvaraRadera