Jag skriver...

söndag 2 november 2014

Vättern 2015

Igår vid midnatt var det sista tiden att registrera sig för Vätternrundan 2015. Vid 23-draget bestämde sambon och jag att köra. :) Vi har pratat om det tidigare men inte tagit något beslut.
Så nu hoppas vi bara att vi får en plats också. Den slutgiltiga anmälan ska göras på tisdag kl 19.00.
Jag tror att det kommer jätteskoj att träna inför detta tillsammans och framförallt uppleva det tillsammans. :)

Sist jag körde runt Vättern kan du läsa om Här
Idag var det simträning i vanlig ordning. Först insim, sen lite teknik och så avslutade vi med pyramiden. 
1 längd hårt
2 längder löst
3 längder hårt 
4 längder löst osv upp till 8 längder. Sen trappade vi ner igen. Riktigt bra pass. Jobbigt, så klart men väldigt givande. Trots att jag inte simmat på 3 veckor kunde jag ändå köra på. Tror att jag har stor nytta av simintervallerna som Madde sytt ihop, och som jag genomfört med skräckblandad förtjusning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar