Jag skriver...

torsdag 16 oktober 2014

Intenstivt och effektivt

I tisdags var jag ledig från jobbet. Det var jättegött. Jag steg upp i vanlig ordning och stack till gymmet. Körde mitt program och mina övningar för armar och axlar. Promenerade sen hem, käkade frukost hemma i soffan och styrde sen bilen mot Filipstad och vidare till Lesjöfors.
Efter lite uträttande av ärenden, bla en ny tatuering så blev jag bjuden på go mat hos mamsen.
En riktigt skön ledig dag.

Igår körde jag lunchpasset på gymmet. Dvs 25 min intensiv intervallspinning med efterföljande 25 minuter crossfit.
Mycket bra och effektiva pass.
Sen blev det snabbdusch och iväg till sjukgymnasten i Karlstad. Vi gick igenom övningarna jag gjort hittills och så fick jag en ny. Det är svårt och jag måste verkligen koncentrera mig på övningarna.
Men det gör gott och stärker mig på rätt ställen så jag kan komma tillbaka snart och springa.

Pga av tatueringen så kan jag nu inte simma på två veckor. Men jag hoppas jag kommer ihåg hur man gör sen ändå. ;)
Jag fortsätter den här veckan med lite cykling och styrketräning. Om det inte regnar i helgen har vi en plan på en lite längre cykeltur. Håll tummarna för uppehåll!
Min fina cykel och jag.
Foto: Privat
Men först ska vi riva igång fredagen med ett tabata-pass imorgon bitti kl 6.15!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar