Jag skriver...

lördag 4 oktober 2014

Glädjande besked

Nu har jag fått besked efter förra veckans skiktröntgen! Ett riktigt positivt och glädjande besked. Stressfrakturen har börjat läka! Det känns otrooooligt bra. Äntligen liksom. 
Nu har även doktorn gett ok på att gå utan kryckor. Men jag har ju gått utan i tre veckor nu ändå. Vilket jag också berättade för doktorn. 

Nu får jag fortsätta träna styrka och cykla. Ingen stötig träning än, och ingen löpning. Men jag kan se ett ljus i tunneln nu. Det är så himla gött! 

Mycket glad att det äntligen börjat läka ihop. Mycket glad! :)

2 kommentarer:

  1. Sandra, vad tror du om att springa ett varv runt den där sjön i sommar? :) Varken du eller jag har ju det bästa utgångsläget just nu, men lite långsam löpning i sisådär 30 timmar ska vi väl fixa om åtta månader?:D

    SvaraRadera
  2. Hm, låt mig suga lite på den karamellen. :)

    SvaraRadera