Jag skriver...

torsdag 11 september 2014

Schemat fortsätter

Jag följer min uppsatta träningsplan Jag tror det är bra, att begränsa mig själv till att inte köra på för hårt bara för att jag kan (nåja).
I tisdags simmade jag och igår besökte jag gymmet igen. Eftersom jag inte är insatt i alla termer och vad alla övningar heter så frågar jag tusen till frågor till PT'n och så kollar jag youtube för att se hur det ska gå till. Men jag lär mig ju tids nog.

I tisdags besökte jag också sjukgymnasten. Det var ett långt och givande besök. Jag fick 2 övningar att göra, små och enkla. Enkla som i att jag behöver inga redskap eller byta om. Men otroligt svåra att utföra. Att hålla kolla på alla saker samtidigt och spänna här och där och hålla huvudet på rätt plats osv. Det är inte lätt. Förhoppningsvis lär jag mig det också. :)

Bild från gymmet igår.
Foto: Privat
Nu ska jag ut och cykla i solskenet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar