Jag skriver...

måndag 15 september 2014

Rivstart på veckan

Det är andra veckan på mitt träningsschema. Jag tycker det har fungerat bra, och det är bara småjusteringar som jag fått göra i schemat för att anpassa det till livet i övrigt.

Veckan startades upp med att klockan ringde mitt i natten, kändes det som i alla fall. Jag har sovit lite dåligt i helgen så när klockan ringde 5.30 så kändes det som om jag sovit alldeles för fort.
Jag smög upp, tog en kaffe och cyklade till gymmet så jag var där lagomt till kl 6.00 då de öppnade.

Jag körde mina övningar, riktigt bra sånna. Det är tuffa övningar och jag blir svett, rejält svett. Nåt jag inte brukar bli på gymmet i vanliga fall. Coach Madde har gjort ett mycket bra jobb.

När jag var klar cyklade jag till jobbet, tog en snabbdusch och var redo för arbetsdagen. Nu är jag är hemma igen och har hela kvällen fri. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar