Jag skriver...

lördag 13 september 2014

Gym i fintröja

I torsdags rastade jag cykeln lite. Det var en fantastisk höstkväll med sol. Lite kyligt i skuggan och varmt i solen. Det doftade hö när dimslöjorna dansade över gärdet. Vackert och helt underbart att få susa fram tillsammans med cykeln och älsklingen. Jag blir liksom helt lyrisk. :)

På lunchen igår träffade jag Johan. Han har precis kommit hem från Chamonix och TDG. Ett lopp över 330 km.
Första gången jag träffade Johan var på utmb 2011. Då sprang vi nästan hela loppet ihop. Efter det har våra vägar korsats ett par gånger. Nu passerade han Kristinehamn i ett annat ärende så vi passade på att luncha ihop.

Tävlingsplaner, bilder och upplevelser delades och jag blir så sugen på äventyr! Nästa år, då! ;)

Igår stod styrketräning på schemat från PT'n. Mage och armar. 
Rodde lite som uppvärmning innan jag körde mina övningar, peppad och inspirerad iklädd en av mina finaste tröjor, utmb-tröjan. 
Sen cyklade jag hem lagomt mör i armarna. 

Idag är det vilodag. Det vankas dop för min bästa kompis dotter, Milia. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar