Jag skriver...

tisdag 19 augusti 2014

Såå inspirerad

I helgen var det fullt upp, massor av tävlingar att följa och glädjas mer.
I TransScania 246 km, Ironman Kalmar, BAMM, Cykelvasan hade jag kompisar som deltog.
Jag blir så otroligt sugen och taggad att få komma igång. Jag blir så glad av att läsa om målgångar, racerapporter och lyckorus.

Jag vill också va med! :)

Jag minns att jag förra året satt och velade hit och dit om jag skulle anmäla mig till Kalmar Ironman. Men beslutade sen att inte göra det. Nu är jag mer sugen än någonsin. Men det gäller att handla snabbt. Det är inte många dagar att bestämma sig på. Snart är loppet fulltecknat.
Men det är också mycket pengar 5000 kronor för en startplats. Är det värt det?

Jag letar cykel för fulla muggar, snart kanske jag får börja cykla! *hoppas*

Många frågor nu... Måste hitta svar snarast.

Bilden är missvisande. Jag har ju två fungerande armar. Det är bara ett sketet ben som inte får användas ju nu.



2 kommentarer:

  1. helt klart värt varenda krona, anmäld till 2015 :)

    SvaraRadera
  2. Man får mer för pengarna under Trans Scania ;)

    SvaraRadera