Jag skriver...

tisdag 5 augusti 2014

mindre än 2 veckor

Den 18 augusti ska jag röntgas och träffa läkaren igen. Det är mindre än 2 veckor dit. Jag hoppas (igen) på att sprickan läkt så pass bra att jag får slippa kryckorna.

Förra veckan "fuskade" jag med kryckorna vid några tillfällen, och gick utan. Bla när vi var på Liseberg och sen testade vi en höghöjdsbana på High Adventure i Partille.
Hoppas att det inte gjorde så stor skada...
Vi har även hunnit besöka Skara Sommarland.

Förresten åkte jag Helix på Liseberg!! Dessutom 2 gånger. Hur cool som helst!

På väg till Skara Sommarland.
Foto: Privat
Selad :)
Foto: Privat

Åker Linbana
Foto: Privat
Utsikt från Lisebergshjulet
Foto: Privat
Nu har jag jobbat i 2 dagar redan och vardagen börjar återvända. Och jetlag'en efter att gå upp många timmar tidigare än när man är ledig, börjar lägga sig.

Till helgen är det IronTrail!
Kom dit och heja på löparna! Eller kom med och spring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar