Jag skriver...

måndag 18 augusti 2014

Återbesök igen

Då var det dags igen för ny röntgen och läkarbesök. Sist fick jag vänta 6 dagar på resultatet. Vilket också  betyder dubbla resor till Karlstad. Därför blev jag mycket glad när jag denna gång endast hade en knapp timme mellan röntgen och läkarbesök.

Så imorse vid 8.30 röntgades jag. Snabbt och smidigt. Sen hann jag med och dricka kaffe innan det var dags att träffa läkaren. Ytterligare en läkare, en tredje från det att jag skrevs in i Karlstad. Men alla har varit glada och trevliga, så inget ont om det. :)

Eftersom det bara gått en timme från det att jag röntgades hade ingen röntgenläkare hunnit titta på bilderna. Stressfrakturer är tydligen svåra att se och analysera. Så något besked fick jag inte idag. Jag kommer bli uppringd på onsdag och få mer information.

Ja, ja, 9,5 vecka på kryckor, då spelar väl inte 2 dagar till nån roll?! Även fast jag är sjuuuukt trött på att hoppa runt nu. Dessutom är det väl bättre att det blir jämna fina siffror med 10 veckor.
Eller hur?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar