Jag skriver...

söndag 15 juni 2014

Små framsteg

Jag testade att inte ta nån smärtstillande igår, inte ens till natten. Och vet ni?! Jag klarade mig hela dan och sen sov jag hela natten, utan att vakna av det gör ont! Bra va! :)
För första gången på 6 veckor har det gått ett helt dygn utan piller. Mycket bra! Så kryckorna gör nytta. Och träningsvärken i överkroppen kommer smygande. Och ömheten i händerna. Men så får det va. 

En annan sak jag kommit på som är bra. Jag kommer få 10 tånaglar! Samtidigt! Hur coolt som helst! 

Jag testade att simma ute idag. Om andningen är svår att få till inomhus så är det verkligen ingenting mot vad det är ute. Och inte när det blåser och går vågor. 
Och för att inte tala om navigeringen. Oj, oj. Det var inte lätt. Inga svarta ränder på botten att följa. 
Jag klassar det inte som träning ens. Bara ett tappert försök att plaska kanske. Men det är en bra början. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar