Jag skriver...

söndag 1 juni 2014

Simavslutning

Idag var sista gången på crawlskolan, för säsongen. Jag tog med min dolme och gick dit. 

Det blev en ganska tuff lektion ned mycket långsimning. Dolmen bromsar ju upp lite i vattnet också. Men det blev ett bra pass. 
Mina armar var riktigt möra när jag jag gick hem. 

Klockan 12 första söndagen i varje månad, dvs idag, blir alla turfzoner neutrala. En "medalj" i spelet är att ta 20 neutrala zoner (på 5 timmar.) Det tänkte vi försöka med idag. 
Kristinehamn har inte ens 60 zoner så det gäller att va snabb.  

Jag visste inte hur det skulle kännas i höften att cykla. Men det gick över förväntan! :) Helt ok!
Jag hann inte få 20 zoner men det spelar ingen roll. Ville inte utmana och trampa på hårt så det skulle göra ont. Jag får en ny chans om en månad också. Men det är oviktigt. Det viktiga är att det inte gjorde ont idag. Varken att cykla eller simma. 

Nu ligger jag o solar i stugan. Det är bra görgött det med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar