Jag skriver...

måndag 12 maj 2014

Senaste paddelmodet

Det är återigen paddlingsmåndag. Jag åkte direkt från jobbet till Jörgens stuga. Där var det lugnt. Inte mycket vind alls. Skönt, förra veckan var det ju desto blåsigare.
Lugnt och fint
Vi paddlade iväg bort mot Hult och tittade på fina stugor. Det blir en helt annan vy när man ser stugorna från sjön. Från vägen syns allt det fina. :) Gulliga små stugor. Stora vräkiga hus. Egna stränder och små båthamnar.
Jag försökte få in en liten rytm men det är jobbigt att paddla. Magen är lite träningsvärksöm efter träningen med TRX'en igår.

9 km paddling blev det. Det är hälften av vad vi ska paddla i Åre på Åre Extreme Challenge om några månader. Det kommer bli superskoj!

Jag kan också meddela att jag fått nys om senaste paddelmodet. Kjolen ska sitta högt i vår! Det är såå inne! :) Haha!


Dagen har också bjudit på en minikonsert på musikskolan med barnen. Helt otroligt va de är duktiga. <3 p="">
En timme hos massören blev det också. Aj, aj. Men tyvärr är det inte bättre alls med mitt ben/höft. Det gör mig jätteledsen. :( Jag hoppas kunna fullfölja tävlingen på fredag. Just nu känns det mest deppigt.
Jag har ändå börjat packa lite ikväll. Eller i alla fall lagt fram kläderna i en hög på golvet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar