Jag skriver...

söndag 25 maj 2014

Hur går det?

Hur är det med höften? Hur går det?
Frågan kommer från flera håll. 

Jo, tack. Det går väl inte jättebra. Läget är oförändrat och smärtan är kvar. Jag sover inte på nätterna och det gör ont. 
Jag har varit på vårdcentralen och träffat en läkare. Han trodde det (felet) satt i leden och/eller det var ischias. 
Han skickade mig till drop-in röntgen under morgondagen för att säkerställa att inget var trasigt. 
Vi får se hur det går. Nu är bollen i rullning i alla fall. 

Som landslagslöpare hade man även tillgång till sjukgymnasterna på Bosön? Jag ska ringa imorgon och kolla upp det. Det kan va klart vara värt ett besök i Stockholm. 

Annars har jag haft en fin morsdag med min mamma i Filipstad och min lille son. Den stora sonen är i Västerås på läger med musikskolan. 

Vi har också skördat vår första gurka från balkongodlingen. Den smakade fint. Helt ekologisk! :)

1 kommentar:

  1. Frågan är om man inte ska hoppas på att de är den där lila fula priformis muskeln

    SvaraRadera