Jag skriver...

torsdag 15 maj 2014

Framme

Igår åkte jag tåg till Enköping. Hem till Jonas som kr mig sova kvar. Eftersom det inte finns nån förbindelse till Arlanda så tidigt på morgonen. Vårt flyg skulle avgå 6.20 så det var uppstigning redan kl 4.00. En snäll kompis till Jonas körde oss till Arlanda.

Resan har gått bra med en mellanlandning i Köpenhamn. 

På flygplatsen i möttes vi av en svensk kille som bor här i Aten. Han flyttade hit som 17-åring och fotbollsproffs. Sen blev han kvar. Det är 35 år sen nu. :) Han ska också springa loppet imorgon. 

Han körde oss till hotellet där alla löpare skulle hämtas upp. Vi käkade lunch och åkte buss en timme till hotellet vi ska bo på. 
Det blåser rätt mycket här men solen är framme. 

Benet/höften då? Jo tack. Den gör ont. Jag kommer ändå ställa mig på startlinjen imorgon. Går det, så går det. 

Tyvärr verkar man inte kunna följa tävlingen på nätet. Men jag kommer uppdatera min instagram så ni kan följa mig där. Ni hittar länk till höger. Annars hittar ni mig som sanlundqvist. 

Starten går imorgon kl 13.30 svensk tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar