Jag skriver...

fredag 9 maj 2014

1 vecka till start

Idag är det bara en vecka kvar till start av Olympian Race. Det ska bli jätteskoj att dra till Grekland med goa vänner och springa lite i värmen.

De här sista dagarna hemma är ganska fullspäckade med barnens aktiviteter, födelsedagskalas x 2 och bortbjudningar.
Förutom att jobba hela dagarna ska vi på måndag träna paddling igen och på tisdag måste jag köpa det som ska köpas och packa. För på onsdag eftermiddag åker jag. Inte en lugn dag alltså. Och ingen sovmorgon, ;(
Imorgon startar schemat redan kl 9.00 då jag ska stå och sälja fika för sonens klassresa.
Jaja, jag får vila nån annan gång.


När jag kommer hem från Grekland åker jag direkt från Arlanda till Gävle på mässa med jobbet. Jag måste alltså packa en väska dit också. Den tar sambon med dit, så jag slipper dra med de grejerna tor Grekland. Det är några fördelar med att jobba på samma ställe ibland. :)

Jag vet inte hur jag ska hinna få in nån träning imorgon. Då måste jag stiga upp jättetidigt och det är jag inte så intresserad av. Men idag ska vi köra mtb tillsammans med svågern. Och på söndag ska jag simma och jag borde hinna ut en sväng efter det, innan vi ska iväg på konfirmationsfika.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar