Jag skriver...

tisdag 8 april 2014

På'et igen

Jag vill börja med att tacka för alla grattisar efter helgens lopp. :)

Jag återhämtar mig så gott jag kan. Låren gör ont och jag är lite sömntrött. Annars är det bara bra.

Jag var lite sugen på en löptur idag så jag tog med grejer till jobbet för en ev lunchtur. Men regnet piskade mot rutan och låren kändes stela som betong. Så jag hoppade över.

Nu på kvällen hemma skulle jag och sonen följa hans kompis hem så jag klädde mig för löpning och de tog cyklarna.
1 km svagt nerför började jag med. Aj, aj. Inget snyggt, lätt steg kan jag meddela.
Lämnade av kompisen hemma och lufsade km'ern hem igen. Nu var det ju svagt uppför och det kändes bättre.

2 km var lagom långt och jag landade hemma o försökte sträcka ut så många muskler jag kunde.
Nu har de ju dessutom fått lite blodgenomströmning, de starka benen. :)

Nu kan det bara bli bättre! :)
Imorgon känns de säkert som nya, lårmusklerna.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar