Jag skriver...

söndag 16 mars 2014

Skitsim och finlöp

Crawlskola idag. Jag kände redan på insimmet att ingenting fungerade. Jag flåsade och kom inte rätt med andningen. Armarna kändes som spaghetti. Ingenting var bra.
Mitt huvud, ja hela kroppen fylldes av negativa tankar och känslor.
Hela lektionen slet jag och allt kändes inte bra. Blä!
I måndags när jag simmade kändes allt så bra. Inget av det fanns idag.

Jag gick hem efteråt och var skitnöjd, nöjd över att lektionen var slut. Äntligen.

Hemma käkade jag frukost med goa sonen. Sen tog vi oss ut och Turf'ade. Har ni testat det? Det är jätteskoj!





Det går ut på att man ska ta sig till olika platser och på det sättet samla poäng.
Vi var ute ett par timmar och samlade ihop lite poäng, jag o sonen.

När sambon kom hem drog vi ut i springskorna för att Turf'a lite. Det märks att jag inte sprungit så mycket i veckan. Det spritter i benen och den lilla turen på 5 km gav så mycket endorfiner och mersmak. Jag flög fram! Så underbart!!

Den här veckan är första veckan jag inte gjort över 100 km på 5 veckor.

Nu är jag otroligt springsugen! Imorgon. Imorgon...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar