Jag skriver...

tisdag 18 mars 2014

Jabba dabba dooo!!!!

Sökes: Äventyrlig idrottare.
Finnes: Gratis resa, boende och startplats.

Är du av rätt virke? Rätt virke för att genomföra och uppleva en av världens absolut hårdaste löptävlingar: 10-årsjubilerande GORE-TEX® Transalpine Run.
Då är du välkommen att söka den gyllene platsen i Outsideteamet.


Det hela gäller Transalpine. Ett lopp i Alperna på 8 dagar, med 9 delsträckor.
Banan går genom 3 länder och är 293 km långt med 13 730 höjdmeter.

Jag hittade ovanstående på Outside Online för en månad sen. Snabbt kollade jag med älsklingen om jag skulle skicka in. Jag fick ett, ja, det är klart du ska göra det om du vill. Ungefär en minut senare hade mailet gått iväg och jag bara satt och önskade att jag skulle bli uttagen.
Det här är en tävling jag kollat på flera gånger.

Tävlingen springs i lag och genom Outside ska den uttagne springa tillsammans med triathleten Ted Ås som vunnit Ironmantävlingar och SM.

I alla fall;
Det blev jag som blev den utvalde!!

Fattar ni?! Jag ska till Alperna igen! Den här gången blir det lite längre men vilket äventyr!!


Jag ska springa Transalpine tillsammans med Ted Ås i höst!!!
Svårt att fatta det, lite. :)

4 kommentarer:

  1. Undra om Ted Ås är medveten om vem han ska springa med ;)
    Grattis Ted
    okejdå Grattis Sandra :-)

    SvaraRadera
  2. Jisses. läckert! Välförtjänt!

    SvaraRadera
  3. Gratulerar!! Årets upplaga av Transalpine-Run ser verkligen vacker ut och banan är ju lite längre också :-) Ser redan fram emot race report och bilder :-)

    SvaraRadera