Jag skriver...

söndag 9 februari 2014

Mängdvecka avslutad

Idag hade vår ordinarie siminstruktör annat för sig och istället fick vi en annan tjej. Det började tufft redan från början med insim på 600 meter. Jag varvade bröstsim med frisim.
Sen följde en massa teknikövningar, vändningar och annat. Ett mycket bra och lite hårdare pass. Men jag tycker det funkade bra och känslan var fin. :)

Knallade sen hem i snöovädret. Det snöade verkligen flingor stora som dasslock! Marken täcktes av slushaktig slask.
Klädde om när jag kom hem och tog mig en liten springtur.
Klaffs, klaffs, klaffs. I varje fotisättning skvätte slasken upp. En keps skyddade ansiktet mot det snöblandade regn som föll.






Efter 14,5 km var jag nöjd och rundar av min mängdvecka med en veckosummering av 145 km. Imorgon blir det vila.

Ni har väl inte glömt att gilla vår sida om Sweden IronTrail marathon på Facebook?
Om ett par dagar lanseras hemsidan! Det kommer bli tokbra det här!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar