Jag skriver...

fredag 14 februari 2014

Hjärtemorgon

Alla hjärtans dag. Klart hjärtat ska få sitt. Det klappade på en jämn fin takt medan Ulrica och jag tassade runt på snorhala gator i stan i morse. Det skulle bli en kort liten runda, typ en mil bara. Det var det som det fanns tid för. Om vi inte klivit upp ännu tidigare förstås. :)

Det har varit många saker som kommit emellan Ulricas och min lilla rutin, att springa tillsammans på fredag morgon, Men så idag fick vi äntligen till det igen. Jättemysigt.

Jag fick inte ihop riktigt en mil, för jag fick gå sista biten. Akut toabehov, skulle man kunna kalla den "promenaden".
Så kan det bli ibland. :)

Dusch och mysig frukost tillsammans med mina barn.

Jag fick sen avlämna 5 rör med blod på lab. Dessa prover ska sen kontrolleras och på onsdag ska jag träffa läkaren. Förhoppningsvis är allt ok och jag får en stämpel i friskintyget som ska med till Grekland.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar