Jag skriver...

fredag 21 februari 2014

Fredagsfys

Det blev fredagsfys på gymmet ikväll. Mina stackars armar fick slita hårt. Det var riktigt gött och jag kände mig lite stark.

Vi körde en övning för underarmarna. Till slut var de stenhårda. Haha! Skum känsla.

Benen spar jag på lite. Imorgon blir det nämligen ultrapass. Tobias och jag ska springa Kilsleden. Det blir väl typ 5-6 mil nånting, i terrängen.
Det var länge sen jag sprang långt så jag ser fram emot det.

Jag har ordnat med det mesta inför morgondagen. Bakat bröd så jag kan ha mackor med längs vägen, laddat kaffebryggaren och lagt fram kläder. Det enda lite obra är att min traditionsenliga sovmorgon på lördagar uteblir. Jag ska nämligen va i Karlstad redan kl 9.00.
Men det kommer ju fler lördagar...

Imorgon startar också Espoo 24H i Finland. Det kommer jag såklart följa på nätet. Det är 3 år sen nu jag var där för första gången.
Tröjan vi fick har jag kvar och använde senast idag. :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar