Jag skriver...

fredag 7 februari 2014

Återbesök på gymmet

Jag hade gärna sprungit imorse. Det var 2 plusgrader och uppehåll ute och den bästa starten på dagen.
Jag hade också gärna sprungit en lunchtur tillsammans med Jörgen.

Tyvärr ligger jag lite back på min flextid så det räckte tyvärr inte till det. Så det var bara att va på jobbet i tid och försöka få undan lite.

Vid lunchtid började det tokvräka ner blötsnö. Det fortsatte hela eftermiddagen och jag var inte alls sugen på att ge mig ut o springa i det vädret.
Istället hängde jag med min kompis till gymmet.


Det blev lite uppvärmning först och sen körde jag armar, axlar och mage/rygg.
När kompisen drog hem ställde jag mig på löpbandet. Planen var en timmes lugn löpning.

Pannbenet svek mig dock efter dryga halvtimmen, och jag gick hem istället. Det är inte jättekul med löpband.
Nöjd och belåten ändå.
Det var lugnt på gymmet idag, det är tydligen nåt sportarrangemang på tv?! ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar