Jag skriver...

måndag 23 december 2013

Mtb istället

Idag tänkte jag springa lite längre. Efterlyste sällskap i Facebook-gruppen men det funkade inte med tiden idag.
Efter (ytterligare) en skön sovmorgon och mysig frukost tänkte jag springa iväg. Klädde om och hade bara skorna kvar när jag ångrar mig och bestämmer att vi kör cykel istället, älsklingen och jag. Det är ju mycket roligare och göra nåt ihop!

I tisdags körde vi massa härliga nya stigar så vi bestämde oss att försöka hitta runt samma väg på egen hand. Men det är stor skillnad på att cykla efter några andra i mörkret och att sen hitta samma väg själv i dagsljus.
Men med några små felnavigeringar hittade vi runt och hem igen.

Det var otroligt vackert ute. Solen sken, 5 grader varmt och så himla fin skog.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar