Jag skriver...

fredag 20 december 2013

Massor och inget

Det är gött o va julledig. Jag gör massor men ändå ingenting. Barnen har gått i skolan så jag har gått upp och tittat till dom innan de gått iväg. Sen är det lugn o ro med en kaffe i soffan en stund. Måste ju se julkalendern också. Jag tycker att den är jättebra. Många tänkvärda budskap i årets kalender.
I onsdags blev det hyllbygge för hela slanten och sen massage. Planen sen var intervaller med klubben men min massör avrådde starkt detta direkt efter, så jag stod över.

Igår fixade vi en massa grejer och löpningen sköts fram och fram. Det slutade med ett gympass istället. Ett riktigt bra sånt! Både armar ben fick jobba och det var så skönt att få ta i.

Och idag har jag sprungit en mysfredagsmil medan sonen spelade fotboll. Riktigt skönt och välbehövligt.
Att ta kort i farten blir inte alltid jättebra. :)


För övrigt har jag testat öronljus. Resultatet vet jag inte så mycket om men en skum känsla var det iaf, att agera ljusstake. ;)




- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar