Jag skriver...

fredag 13 december 2013

Lusselöpning

Det är Lucia idag. Då tänkte jag springa lite lusselöpning. :) Slängde ut frågan i Facebookgruppen om nån ville hänga på och jag fick trevlig sällskap av Klas i morse.

När det är Lucia ska man ha ljus eller glitter i håret. Och det hade jag. Både också faktiskt.
Fin toabild
Foto: Privat
Vi möttes upp vid Arenen kl 6.00 och sprang sen i lugnt, härligt prattempo över skogen, kollade till Picasso och sen tillbaka. När vi skildes åt sprang jag direkt till jobbet.
En trevlig och fin Luciamorgon.

Igår sprang jag hem från jobbet. Benen var lätta trots att vinden blåste oerhört hårt. Tyvärr hade jag glömt reflexvästen hemma så jag tog min jobbväst. Hade glömt va stor den är...
Kanske var därför jag var extra vindkänslig också. Inte lätt att springa i ett tält. Haha!

Jaja, nu är det fredag (den trettonde) och imorgon ska jag ha sovmorgon. Åh, så jag längtar efter det.

1 kommentar: