Jag skriver...

torsdag 26 december 2013

Fyrahundra

Igår gick jag över gränsen. 400 löpta mil i år. Många färre än förra året men jag har cyklat nästan 100 mil i år som jag inte gjorde i fjol. Jaja, whatever. :)

Firade iallafall de fyra hundra milen med att slutföra (betala) anmälan till olympian race i Grekland i maj. 180 km ska springas på historisk mark. Det ska bli otroligt spännande!

Idag har vi varit över till Karlstad på lite shopping. Jag fick med mig ett par 2XU-tights hem (o lite annat också). De satt jättebra så jag ser fram emot att testa dom.
När vi kom hem hade gymmet stängt så jag tog fram mina nyinköpta TRX-band och körde lite här hemma med youtube som coach. Det blev några kettlebellövnngar också.



Skönt mör nu...

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar