Jag skriver...

söndag 22 december 2013

Årets sista dopp

Igår gick jag till gymmet. Tänkte mig springa en stund först, gymma lite o sen slänga mig i bassängen med barnen.
Det blev en timme löpning på bandet. Det pågick fotboll i arenan neranför så jag har nu slagit mitt eget rekord i att titta på fotboll. En hel timme! Så länge har jag aldrig sett fotboll förut. Troligtvis kommer det inte hända igen. Fotboll är inte skoj alltså. Tur vi alla är olika. :)

Lite övningar för överkroppen blev lagomt sen innan barnen stod i dörren och funderade när jag kom. Hann med 30 minuter bad i bassängen innan det stängde och vi gick hemåt.

Idag har vi haft vår julafton med barnen och mina föräldrar. Men före det hann vi med en tur på cyklarna, jag och älsklingen. Det blåste hårt ute, ca 20m/s enl SMHI. Men i skogen märkte vi inte så mycket av det.
Eftersom det blåste sydväst tog vi oss ut genom skogen så vi kom ut i skärgården. Då skulle vi få bra skjuts av medvind hemöver.
Innan dess sköljde vi av lite gegga och barr från cyklarna.











Det måste bli årets sista dopp i alla fall.

Sen trampade vi hemåt. Vi kom upp i 50 km/h på platten när vi tryckte på. Coolt att få sån medvind!

Nu har vi njutit av god mat och många fina julklappar.

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar