Jag skriver...

torsdag 14 november 2013

Segt som klister och hundra ärenden

Intervallerna igår tog hårt på benen. Att de dessutom sprangs i sugande gegga/grus gjorde säkert att det gav ännu mer.

Det är många bitar och mycket att tänka på inför helgen. Många ärenden att uträtta. Tankarna snurrade runt i huvudet igår när jag la mig och jag kunde inte somna.
- Har jag tänkt på allt?
- Hm, just det! Det måste jag komma ihåg imorgon (vad var det nu igen?)
- Och så måste jag ringa dit också!
osv osv

Somnade till slut och vaknade inte alls utvilad. Men tog mig ändå ut på en morgontur. En liten kort mil, bara. Tog det lugnt. Benen var riktigt sega. Men det var ändå skönt att få svettas lite. Och då landade alla tankar och det kändes genast bättre.

Lunchrasten idag ägnades sen åt typ hundra ärenden. Men nu börjar det arta sig och bitarna faller på plats. Det här kommer bli superbra!

Jag ser fram emot en trevlig KUL-helg!


1 kommentar: