Jag skriver...

tisdag 12 november 2013

Nya Hoka på ingång

I våras köpte jag mig ett par Hoka One One. Då kändes det annorlunda att springa i dom. Jag gillade det lite grann men var inte helt såld. Men jag kunde ändå inte låta bli att springa i dom.

De blev skönare och skönare, och nu älskar jag skorna.
Efter UTMB har jag nästan uteslutande sprungit i mina Hoka och de har nu gått över 100 mil. Tyvärr har ovandelen gått sönder lite på sidan. Tyget har spruckit mellan sulan och ovandelen. Det stör mig inte så mycket egentligen mer än att det kommer in en massa grus i skorna.

Det var därför dags att införskaffa ett par nya! :) I söndags kväll satt jag och letade modell (och färg så klart) ;).
Till slut föll valet på ett par Stinson Trail. Att de var lite rosa måste vara en lycklig slump. ;) ;)

Bild från Castlebergs Outdoor
Beställde dom via Castleberg Outdoor som erbjöd 10% rabatt i helgen. Fick ett mail igår att skorna redan var skickade. Gött! Komsi, komsi mina fina nya skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar