Jag skriver...

fredag 29 november 2013

Mysjogg

Fysfredag. Det har vi i vår familj. Sambon spelar badminton på fredagkvällarna och då brukar jag springa en sväng under tiden. Jag gillar fredagkvällar att springa på. Det är så lugnt ute. Precis som på morgonen. Ett lugn liksom. Knappt nån biltrafik och väldigt lite människor ute.

Jag tog med lite musik och lallade runt i stan. Mötte några hundägare bara annars var det tomt. Jätteskönt.
Tomt och öde
Det gick hyffsat lätt ikväll. Inte alls så segt som imorse. Det blev liksom en rofylld tur.

När vi återförenas hemma efteråt blir det mysfredag. Eller nåja, inte idag. Det blev storhanling på Ica Maxi. Men det brukar va mysfredag då i alla fall.

En varm glögg framför tv'n hann vi ta ändå. Men nu blir det sängen så jag är pigg till morgondagens mara. Idag summerar jag ihop typ 31 km. Bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar