Jag skriver...

onsdag 6 november 2013

Morgonpass och kvällsintervaller

Idag har jag varit på utbildning hela dagen. För att vara så pigg och mottaglig som möjligt så började jag så klart dagen på bästa sätt, i springskorna!
En liten kort tur för att kolla till Picassoskulpturen och Herr Vänern blev det innan jag kunde käka frukost tillsammans med barnen hemma.
Det var härligt och Vänern låg nästan helt stilla. Det är inte ofta. Vackert var det i alla fall.

Onsdagar betyder ju gruppträning med Kristinehamn Multisport. Idag var vi ett stort gäng som tog oss an backintervaller med Jörgen i spetsen. Eftersom vi sprang 15 minuter i backen i sist höjde vi ribban och körde 17 minuter ikväll. Jag varierade lite och körde både korta och långa backar.
Det blev ett riktigt bra pass och vi joggade sen ner en liten tur runt kvarteren.

Härlig dag!

Före-intervaller-bild
Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar