Jag skriver...

tisdag 19 november 2013

Månskenscykling

Det blev en klar och fin kväll. Månen lyste likt en stor rund, gul boll från himlen. Otroligt fint!

Vi var 9 mtb-cyklister som möttes upp vid Team Sportia ikväll. 8 grabbar och jag. Vi drog iväg och cyklade runt på blöta stigar och genom geggiga vattenhål. Kors och tvärs så ibland fattade jag inte alls vart vi var på väg ens.
Det är lite coolt att cykla så många tillsammans. Likt ett pärlband med pannlampor genom skogen. Socialt och trevligt. Jag trivs! :)

Jag kunde inte låta bli att tjat om hur vackert det var med månen och alla stjärnor. Helt magiskt.

Nu ska jag sova. Imorgon blir det morgonpass löpning. En liten skön mil luffs bara, kanske får jag njuta av månsken även då?

Förövrigt fungerar min nya pannlampa väldigt bra. Men ett mer utförligt omdöme kommer inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar