Jag skriver...

fredag 29 november 2013

Fredagsrutinen

Som vanligt på en fredag mötte jag upp Ulrica för en liten morgontur. Just idag var det ganska kallt men jag var rätt klädd och frös inte förrän lite på slutet.

Vi var båda rätt sega i benen och mina lätta, pigga ben från igår blev nog kvar på gymmet. För de satt inte fast på min kropp imorse i alla fall.
Men vad gör det, det är ju bara o sänka farten lite och njuta av morgonen och sällskapet i stället. :)

När jag kom till jobbet höll solen precis på att bryta horisonten och himlen var makalöst vacker.

En härlig morgon och jag var laddad för en hel arbetsdag sen.
Lite middag nu och jag är snart redo för att luffsa en liten tur till.

Imorgon blir det en terrängmara på Hultet All in! Kom och va med vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar