Jag skriver...

måndag 25 november 2013

Det går framåt i blötan

Idag valde jag att simträna på lunchrasten. Jag mötte upp Jörgen på Sannabadet och vi värmde upp några hundra meter.

Sen fixade Jörgen så jag fick låna ett par simfötter. Vilken fart det blev!

Vi körde 4 längder, pusta ut, x 4. Det var jobbigt men jag koncentrerade mig på teknik och det kändes faktiskt väldigt bra.

Sen bytte vi ut simfötterna mot dolme och körde på samma sätt. 4 längder, pusta ut, 4 gånger. Jag simmade extra lugnt och försökte bara fokusera på att göra rätt och många gånger kändes det faktiskt väldigt bra.

Roligt!

Vi avslutade med att simma 200 meter helt utan "hjälpmedel". Och det kändes som om jag fått liiiite snits det. Det kändes i alla fall bra. :)

För övrigt har vi (min älskling) folierat ytterdörren. Istället för fulbrun är den nu härligt grön. Jag tycker det blev jättecoolt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar