Jag skriver...

fredag 4 oktober 2013

Lite för högt

Vid lunch idag kände jag mig nästan helt ok. Tänkte att jag testar att mysjogga lite. Bestämde träff med Jörgen och vi gav oss ut i den vackra hösten.
För att vara på den säkra sidan hade jag pulsbandet på.

Jörgen ville springa i backe, men jag märkte att jag låg högre i puls än jag borde trots den låga farten vi höll. Så medan han sprang i backen sprang jag på platten och vände sen tillbaka.
Vi babblade på som vanligt och smed lite planer inför Åre Extreme Challenge i sommar. Det ska bli så himla skoj!!

Ett skönt lunchpass och brejk från jobbet blev det, men snittade lite för hög puls så jag tror jag får vila imorgon igen. Bättre att bli kvitt skiten som tydligen ligger och gror nånstans i kroppen.

Svett blev jag i alla fall och det rann ner i ögonen på mig. Det sved rejält och jag såg nästan ut som ett monster när jag kom tillbaka till jobbet. :)


Och så en grej till, det är inte jag som har banrekordet på Ursvik Ultra. :) Det är en annan tjej men det gör inget. Jag är glad ändå. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar