Jag skriver...

onsdag 30 oktober 2013

Äntligen lampköp

Cykelgruppen på Facebook hade igår samlat hela 7 deltagare som möttes upp vid Team Sportia. Riktigt kul med så många som cyklar ihop. Vi gav oss av ut mot A9-skogarna i mörkret och avslutade det hela med ett varv på banan som används vid Värmlandsserien i mtb.
Ja, jag kommer ju inte hitta runt i dagsljus själv, nu följde jag bara efter och det gick kors och tvärs, upp och ner.
Ett riktigt socialt och skojigt pass på nästan 2 timmar i skogen.

När jag kom hem gjorde jag äntligen beställningen på (cykel)lampan! Som jag tjatat va, och inte fått tummen ur. Men nu är den på väg i alla fall. Det blev en sån här. Den sägs ha upp till 2200 lumen. De pannlampor jag cyklat med hittills har 150. Ni fattar va, det kommer bli som dagsljus i jämförelse.
Jag ser fram emot att testa den sen!
Jag har också beställt dubbdäck till cykeln så jag kan köra i vinter. :)

Tog återigen springbenen till jobbet i morse. Typ "vanliga" vägen som ger dryga 17 km.
Ja, inget orda om egentligen. Underbar temperatur, nästan ingen vind, bra musik. Ja, helt ok alltså.

Onödigt med pannlampa även idag.
Foto: Privat
Nu blir det käk, så jag orkar med kvällens intervaller med Kristinehamn Multisport. Ja ni läste rätt, jag ska va med och springa intervaller. Inte varje dag sånt sker... (typ var tredje år eller nåt) ;)

1 kommentar:

  1. Skönt med pannlampa! Något jag borde få tummen ur och köpa!

    SvaraRadera