Jag skriver...

onsdag 18 september 2013

Leta på pannlampan

Igår sprang jag till jobbet på morgonen. Det dröjer inte länge nu innan det är dags att trä på pannlampan på morgonpassen.

Det gick rätt segt, om jag ska va ärlig. Det kändes tungt. Jag tror det ligger mycket i det mentala. Jag är inte anmäld till en endaste tävling i det närmaste. Jag har inget mål och ingen tävling att blicka mot. Motivationen finns där men den ligger längre in än vanligt. Borde hitta på nåt.

Soluppgång på morgonturen.
Foto: Privat
Det som är bestämt är att Jörgen och jag ska köra Åre Extreme Challenge nästa sommar men det blir så långt fram att det är svårt att liksom greppa och fokusera på.

Jaja, jag kommer nog på nåt... :)

Jag avslutade gårdagen med ett pass kick n box tillsammans med Fredrik. Det är så himla skoj och bra träning. Hela kroppen får sig en omgång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar