Jag skriver...

måndag 30 september 2013

Lågpuls

Eftersom jag lämnade både cykel och vardagskläder på jobbet i fredags tänkte jag springa dit i morse. Min plan var att ta vägen över stadsbondgården och Hultet. Det ger typ 21 km.

Jag drog igång min ljudbok och lunkade iväg. Det var fortfarande mörkt men himlen hade börjat ljusna.

Jag sprang långsamt. Tänkte att jag skulle hålla ner pulsen. Men det gick långsammare än jag trodde och pulsen var låg, men inte så låg som den borde va.
Kanske har jag nåt skit i kroppen ändå?

Nu ikväll har jag bara softat och jag ska lägga mig tidigt och helvila imorgon. Så får vi se om jag blir piggare.
Vi håller tummarna! :)

Kanske ska ta ett glas vin?! ;)
(Skoja bara. Jag gillar inte vin.)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar