Jag skriver...

söndag 15 september 2013

Crawlskolan

Idag var första lektionen på crawlskolan som jag börjat på. Vi var 4 stycken i gruppen och vår tränare var en mycket kunnig ung tjej.

Det var mycket att tänka på och det är svårt att koncentrera sig och tänka på alla saker samtidigt. Och sen ska man andas också! Jättesvårt. Pulsen stiger i höjden och jag får en syreskuld och måste stanna och få luft. Men det känns rätt bra när jag simmar och håller andan... :) Fast så kan jag ju inte simma så länge.

Det var riktigt, riktigt kul i alla fall. Det är skoj att lära sig nya saker!

Nästa söndag var det tävlingar så då var träningen inställd men tills nästa gång ska jag köpa mig ett par simglasögon och en baddräkt. Det här med att simma och blunda är inte lätt. Och att använda en trekantsbikini var inte heller så hippt. Haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar