Jag skriver...

måndag 5 augusti 2013

Tuff vecka väntar med Irontrail till helgen

Jag planerar att springa mycket den här veckan, därför startade jag upp måndagsmorgonen med en halvmara före jobbet. Det var lagomt varmt ute och benen gick lätt.



Jag hoppas på många fler mil under de kommande dagarna. Antagligen kommer vi bo i stugan och då kan jag samla km genom att springa till och från jobbet. Jag hoppas på lite mtb-cykling också.

Till helgen arrangeras ett testlopp inför Sweden Irontrail Marathon som ska gå av stapeln nästa år. Det är en terrängmara på vandringsled, Hultetleden och Järnleden. Jag tänkte mig springa loppet med min utmb-packning. Mest för att testa grejerna, skorna och packningen och samla km. Det kommer bli en trevlig tur!

Vill du hänga med?!
Starten går kl. 11.00 i Gästhamnen här i Kristinehamn. Startavgiften är 100 kronor och du betalar vid start.
Loppet på Facebook.

Bild: Mats Söder

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Här hittar ni länken till arrangemanget som är öppen för alla: https://www.facebook.com/events/391992917573588/

    Med vänlig hälsning,
    Mats Söder

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Mitt namn är Björn Torssell och jag driver en webbutik som säljer löparrelaterade produkter. Hör av dig till adressen kontakt( at )sportarmbandet.se om du är intresserad av ett samarbete där du får möjlighet att testa alt. tävla ut några av våra produkter.

    Mvh
    Björn Torssell

    SvaraRadera