Jag skriver...

torsdag 29 augusti 2013

2525 möh

Idag efter frukost tog vi linbanan upp till Le Brevent på 2525 meters höjd. Helt makalöst vackert och galet magiskt att blicka ut över bergen!





























Molnen låg lite lägre så utsikten åt ena hållet var begränsad.
Det blev en kopp kaffe där medan vi njöt i solen. Det har varit riktigt varmt och soligt idag.

Kön till nummerlappsutdelningen har varit lång och vi bestämde att vänta med det till imorgon. Så idag har vi mest knallat runt bland mässtånden och shoppat lite. Druckit kaffe och ätit gott och njutit av solen.

Nu har vi suttit på taket i bubbelpoolen och ska strax gå ner och äta. Jäkligt gött liv! :)

Imorgon är det äntligen dags att springa. Jag tror det spritter lite i benen på oss alla tre.

Jörgen och Tobias som startade i måndags kväll har nu kommit halvvägs, dvs ca 150 km. Det säger en del om terrängen och vilken supertuff tävling de gett sig in på. Ni kan följa dom på samma sätt som mig. (Se tidigare inlägg) Ange 11801 som startnummer.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Stort lycka till nu, Sandra! Jag kommer att sitta klistrad vid datorn hela helgen. Och vet du vad jag tror? Att du kommer att förbättra tiden från 2011 med flera timmar! Kör hårt nu!

    SvaraRadera