Jag skriver...

onsdag 17 juli 2013

Sista semesterveckan

En tredjedel kvar, sista semesterveckan av tre. Jag började veckan med ett morgonpass. En halvmara i solens sken. Sen hem och väcka barnen, käka frukost och sen drog vi till stranden och badade.
Igår åkte vi till stugan och jag tog med mina springgrejer. Solen sken, det var varmt men det blåste en hel del. Skönt, då slipper man alla flygfän.
Tänkte springa en timme mot Karlskoga och sen vända. Det gjorde jag också och fick nästan ihop 24 km. Ett riktigt bra värmepass mitt på dagen.
Att springa utan tröja är sååå skönt!

När vi kommit till stan sen och käkat tog vi en tur med cyklarna i skogen. Det var längesen nu.
Det hann bli sent innan vi kom hem men cykeldatorn visade 33 km stigköra så det blev ett fint kvällspass med det allra bästa sällskapet, min älskling!

Bild från Sälen förra veckan.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar