Jag skriver...

måndag 29 juli 2013

Pusselbitar

UTMB, Ultratrail du Mont Blanc, närmar sig med stormsteg. Det är bara en månad kvar och jag känner mig inte alls förberedd.

Likt ett pussel ligger alla bitar där, i en enda röra. Jag menar, jag har all utrustning, jag har gjort loppet en gång. Jag vet vad som väntar, i alla fall på ett ungefär. Man vet ju aldrig med alperna, inte ens från timme till timme.

To do-grejer som återstår:
  • Boka bussbiljett så jag kommer till Arlanda där på natten.
  • Boka tåg så jag kommer hem efteråt.
  • Göra en energiplan.
  • Köpa den mat och energi som ska med.
  • Bestämma vilka skor jag ska springa i.
  • Provpacka allt och springa en sväng med packningen.
Det är många bitar som ska falla på plats nu. Men jag känner mig inte det minsta orolig.
Det löser sig!
Jag är rätt bra på pussel. Jag tycker det är kul så det är ingen ko på isen. ;)

Efter målgång 2011.
Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar