Jag skriver...

söndag 16 juni 2013

Spontanmara

Jag dricker alkohol väldigt sällan. Några enstaka gånger per år. Och då kanske det blir en öl typ.

Men igår var vi bjudna på 30-årsfest med chartertema. Vi hittade lite utstyrsel på loppis och blandade med hemmagrejer och vi blev riktigt snygga! Eller hur?!



Det blev ett gäng öl i magen innan kvällen var slut och vi gick hem. Förväntade mig en seg söndag. Men jag vaknade pigg och fräsch!!

Så när älsklingen drog iväg på sitt satte jag på springkläder. Tänkte luffsa lite lätt bara. Tänkte ju att gårdagen sitter i. Men det gick jättelätt. Jag lyssnade på musik och jag sjöng och jag sprang. Rundan blev längre och längre. Till slut blev det en hel mara!






Rätt bra fart hade jag också. Fick 3:45 i tid. En bra känsla hela vägen.
Ölhydrater är tydligen bra uppladdning! ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: