Jag skriver...

fredag 14 juni 2013

Ekar

Det ekar tomt mellan raderna här på bloggen just nu. Det får va så. Och det kommer kanske va så.
För en tid sen följde jag jättemånga bloggar. De blev färre och färre och läsningen prioriterades bort. Just nu följer jag ingen blogg.

Skrivandet på min egen har också minskat och jag har tappat en del läsare på det. Det får va så.
Just nu är det skönare att vara ute och göra annat än att skriva.
Klart jag kommer fortsätta men just nu kommer det kanske va längre mellan inläggen.
Använd bloglovin så blir du snabbt underrättad när det kommer ett nytt inlägg.

Iaf, även om jag inte skriver här så ligger jag inte på sofflocket. Jag tränar på. Jag är inne i en period då det går lätt. Känslan jag har när jag springer är långsammare än vad klockan visar. Det känns som om jag springer långsammare alltså.

Igår körde jag mtb tillsammans med Fredrik. Tyvärr fick han punka så vi fick gå en bit men vi tar nya tag med cykeln. Det är kul! Hann med en timmes cykling och att bli riktigt geggig iaf.


Imorse sprang jag till jobbet. Jag har köpt en ny (begagnad) rygga att ha när jag springer till jobbet. En Salomon xa20.
Har inte testat den än men tror den kommer bli superbra.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar